Darmowe liczniki

Wykres roczny blog rowerowy maciek320bike.bikestats.pl

BESKID SADECKI
Wyjazd

Niedziela, 29 czerwca 2008 | dodano: 30.06.2008 | Komentarze(3)
06:10 h 19.25 km/h
MaxV: 0.00 km/h
Temp.: *C
Rower:

BESKID SADECKI
Wyjazd odbyl sie dzieki GraLo. O 9 pojechalem na busa i o 10 bylem juz w New Saczu, gdzie czekal na mnie wspomniany wyzej biker. Nie zastanawiajac sie dlugo ruszylismy z PKS-u w strone Starego Sacza. Z tamtad skierowalismy sie na Golkowice i na Przehybe (1175 m.n.p.m.). Po dlugim podjezdzie zrobilismy dluzszy postoj kolo schroniska, aby ustalic dalsza trase. Kilka zdjec i w droge. Pojechalismy na Radziejowa (najwyzszy szczyt w Beskidzie Sadeckim - 1262 m.n.p.m). Droga swietna, duzo stromych podjazdow i zjazdow. Na Radziejowej postoj przy wiezy widokowej (podziwianie i focenie widoczkow). Z Radziejowej zjazd przez Niemcowa do Rytra - Obydwaj zaliczylismy glebe - GraLo w krzaki, ja na sciezke (piekny lot przez kiere => obdarty lokiec, kolano i skrzywiony rog:):)). Teren niesamowity, w Rytrze klocki i obrecze prawie sie palily:):) Krotki postoj i asfaltem do Nowego Sacza (predkosc powyzej 35km/h, w porywach do 45:)). W Saczu GraLo pojechal do domu, ja z reszta tez tylko ze az 40km.

Jade w gore

Podjazd

Gralo tez zasuwa

Serpentyna nr 1

Serpentyna nr 2 (nie objalem w jednym)

Serpentyna nr 3

Widok z podjazdu w strone Sacza

Widok na Tatry ze schroniska

- panorama polnoc

Schody na wieze

Borowki na Niemcowej

Wyjazd niesamowity, szczegolnie czesc terenowa. Wielkie dzieki GraLo.:):)

pozdro:):)

vanhelsing
| 12:20 poniedziałek, 30 czerwca 2008 Miałem okazję jeździć po tamtych terenach ( dojechałem do Lubania :D ) i wiem jakie są cudowne :] Te widoki i to świeże powietrze ;) Mogę tylko pozazdrościć tego, że mieszkacie w takich okolicach cały czas :P
Pozdro ;)
Anonimowy tchórz( i tak wiesz kto=P) | 08:44 poniedziałek, 30 czerwca 2008 ja docenie choc nie jezdziłam w takich warunkach ale byłam tam juz kilka razy na piechote wiec wiem co to znaczy:D gratuluje trasy:)a borowek z niemcowej to mogłes troche przywiezc;P
kosma100
| 00:15 poniedziałek, 30 czerwca 2008 Pięknie ;)
Gratuluję ;)
Widok na Tatry zajebiaszczy a dystansu nikt nie doceni, kto nie jeździł w takich warunkach ;)
Pozdrawiam ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ygasn