Darmowe liczniki

Beskid Niski 2008

Wykres roczny blog rowerowy maciek320bike.bikestats.pl

<b>4. dzien 5-cio dniowego

Piątek, 4 lipca 2008 | dodano: 06.07.2008 | Komentarze(0)
03:44 h 15.31 km/h
MaxV: 0.00 km/h
Temp.: *C
Rower:

4. dzien 5-cio dniowego wyjazdu

Wyjazd z chatki po 10. W nocy byla straszna burza, chmury na niebie zapowiadaly deszcz wiec musielismy przygotowac sie i nasze zmasakrowane rowery do mokrej drogi. Od samego poczatku straszne bloto i wielka gorka do pokonania. Po 3km czulismy sie jak po 30. Na szczycie: kola, przerzutki i hamulce cale w blocie (mieszanka gliny, ziemi i kamieni). Po krotki oczyszczeniu zjazd po rozwalonych betonach do asfaltu, na ktorym powstaly cudowne blotne slaczki. W Woli Niznej zrobilismy zakupy, zjedlismy sniadanie i jazda do Tylawy. Po drodze prawie pobilem rekord predkosci (rekord 72, a ja mialem 71km/h). W Tylawie opuscil nas Patryk, ktory wrocil do domu samochodem. W oslabionym skladzie ruszylismy dalej. Przez Mszane dotarlismy do rozjazdu na Ropianke i Polany, gdzie zlapal nas deszcz. W strugach deszczu dojechalismy do wiaty, pod ktora spedzilismy 2h. Jak tylko przestalo padac pojechalismy przez Polany do Krempnej. Tam zakupy i do Grabia na nocleg. Mimo deszczu i blota dzien byl udany i pelen przygod.

Trasa: Polany Surowiczne-Jasliska-Tylawa-Mszana-Polany-Krempna-Grab

Fotorelacja:
Zabezpieczenie roweru przed deszczem

Trudny podjazd

Czysciochy

Slady

Uczestniczki wyprawy (jak zwykle piekne)