Darmowe liczniki

Pieniny 2008

Beskid Niski 2008

Wykres roczny blog rowerowy maciek320bike.bikestats.pl

No i wreszcie spadl snieg:):)

Piątek, 26 grudnia 2008 | dodano: 26.12.2008 | Komentarze(1)
01:58 h 17.57 km/h
MaxV: 0.00 km/h
Temp.: *C
Rower:

No i wreszcie spadl snieg:):) Pod choinke dostalem komplet bielizny termoaktywnej, wiec postanowilem ja przetestowac. Na 9.15 umowilem sie z Kinga na torach. Przyjechalem troche spozniony, ale Kinga i tak przyjechala pozniej:) Od razu stwierdzilismy, ze nie ma sensu jechac glowna, bo jest straszna cipara, i pojechalismy do lasku glinickiego. Na poczatku asfaltem (15cm sniegu:)), a potem terenem (nie bylo duzej roznicy:)). Wyjechalismy przy stacji PKP i tam ja przejalem funkcje przewodnika. Pojechalismy przez Kobylanke i Dominikowice do Sekowej. Tam znowu teren - na Magierke. Troche jazdy, troche prowadzenia, ale jakos udalo sie przejechac. Nastepnie przez park dojechalismy na obwodnice i juz prawie caly czas asfaltem do Kingi. Odwiozlem ja pod sam garaz:) i samotnie wrocilem do domu.
W kilometry w terenie jest wliczona jazda po osniezonym asfalcie:):)
Nowe ciuszki spisaly sie chyba dobrze:), nie bylo mi zimno (caly czas cieplutko), ale sie nie zgrzalem:).
500km w grudniu przekroczone:)

Godz. jazdy: 9:00-12:00
Pogoda: temp.ok. -2*C, delikatny snieg

Kinga nad zamarznietym "stawem"

Pokrywa "stawu"

Trawa

Strumien wyplywajacy ze "stawu"