Darmowe liczniki

Pieniny 2008

Beskid Niski 2008

Wykres roczny blog rowerowy maciek320bike.bikestats.pl

Plan wykonany tylko w polowie, ale i tak bylo fajnie

Niedziela, 15 marca 2009 | dodano: 15.03.2009 | Komentarze(8)
02:15 h 22.24 km/h
MaxV: 52.00 km/h
Temp.: 7.0 *C
Rower:

Zaplanowalem ze zrobie sobie dzis stoweczke, ale sie nie udalo. Obudzilem o 5 rano, pogoda swietna, ale jedna rzecz kazala zrezygnowac z jazdy - bol kolana. Po godz. przemyslen poszedlem spac dalej. Na rower wybralem sie dopiero po 16. Nie planowalem trasy tylko jechalem przed siebie. Od samego poczatku tempo ponad 30km/h. W Gliniku siadl mi na kolo starszy gosc, probowalem go zgubic, ale nie udalo sie. Tak sypalismy az do Korczyny, gdzie on skrecila na stara droge do Biecza, a ja pojechalem obwodnica (do skrzyzowania na obwodnicy - 13km - srednia predkosc ponad 32km/h). Na skrzyzowaniu na bieckiej obwodnicy skrecilem w prawo na nieznana droge (na Grudna kepska). Po jakis 700m piekny asfalt zmienil sie w
Betony © maciek146

z czego bardzo sie ucieszylem. Skosultowalem sie jeszcze z pewna kobieta czy droga jest przejezdna i jazda. Na poczatkuy pod gorke, potem z gorki, pod gorke
gora, dol, gora © maciek146

i piekny, krety zjazd do Grudnej kepskiej. Nastepnie na Gleboka, Wojtowa, Lipinki, Rozdziele i Wapienne. W Wapiennem zrobilo sie juz calkiem ciemno, ale z czolowka jakos udawalo mi sie omijac wieksze dziury do czasu. Prawie w Sekowej, przed drewnianym mostem przy predkosci ponad 30km/h trafielm w wielka dziure, ktorej kompletnie nie widzialem. Na poczatku myslalem, ze polamalem kola, bo uderzylem niesamowicie, ale po ogledzinach stwierdzilem ze wszystko ok. Juz bez problemowo dojechalem przez Sekowa i Siary do Gorlic, wpadlem na chwile do dziadkow i do domku.

Mimo, ze niezrobilem pierwszej setki w 2009 jestem zadowolony:) Pozdro dla Kingi, ktora prawdopodobnie byla w Tuchowie i zrobila ponad 100km:)

Kategoria sam, od 50km do 100km

Furman
| 20:56 czwartek, 26 marca 2009 Trenuj brachu bo 26 lipca maraton w Gorlicach :)
A i do Nowego Żmigrodu daleko nie ma to też byś się mógł wybrać i zweryfikować swoje osiągi :)
Anonimowy tchórz(i tak wiesz kto=P) | 18:43 poniedziałek, 16 marca 2009 i skoro odkryłes nową drogę to nie ważne ze nie było 100:) pozdro;)
Anonimowy tchórz(i tak wiesz kto=P) | 18:41 poniedziałek, 16 marca 2009 Jeszcze ty;lko brakuje "pozdrowień dla Anny, ktora prawdopodobnie była w domu i zrobiła 0 km"
Kinga | 16:02 poniedziałek, 16 marca 2009 Dzięki za pozdrowionka, faktycznie byłam w Tuchowie i zrobiłam 152km xD ;) pozdro wariacie, następnym razem się nie wymigasz ;P i zrobimy razem ponad 100 :)
karla76 | 09:56 poniedziałek, 16 marca 2009 amor zmienie jak tylko go dostane:))))
pozdrowionka
p.s omijaj dziury:))
maciek320bike
| 22:42 niedziela, 15 marca 2009 Oponki mieszane, z tylu 8letnia 1.9 calkiem lysa, az sie boje jezdzic, bo moze w kazdej chwili sie przetrzec; a w przodzie terenowa 2.1, takze na zakretach przod trzyma sie swietnie, a tyl niezle ucieka:):)
vanhelsing
| 22:05 niedziela, 15 marca 2009 Na slickach,czy na terenowych oponkach ? :) Nie bój nic, ja wczoraj też nie zrobiłem setki, bo mnie udo zaczęło napiepszać pod koniec, ale przyjdzie na to czas ;) byle nie padało :)
GraLo
| 21:27 niedziela, 15 marca 2009 Pięknie Maciuś 50 km to i tak dużo a te twoje prędkości powalają:)pozdr

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa trzad