Darmowe liczniki

Beskid Niski 2008

Wykres roczny blog rowerowy maciek320bike.bikestats.pl

Spotkanie

Czwartek, 23 lipca 2009 | dodano: 23.07.2009 | Komentarze(2)
02:21 h 24.80 km/h
MaxV: 69.49 km/h
Temp.: 25.0 *C
Rower: Salamandra

Zaraz po sniadaniu (dzis wyszlo ok.13) do fotografa zrobic zdjecia do indexu itd. Wychodzac od fotografa zobaczylem 3 szalencow z przyczepkami i 2 z sakwami. Pojechalem za nimi, zatrzymali sie pod informacja i okazalo sie ze to ekspedycja z BS jadaca dookola Polski: Mlynarz, Jahoo81, Matys1310, Mavic i Pawel. Postanowilem kawalek ich odwiezc. Na poczatku prowadzil Mlynarz, ale przyczepka na podjazdach robi swoje i prowadzenie objal Mavic ze mna na kole. Dosc szybkim tempem dojechalismy do Rozdziela gdzie we trzech (ja, Mavic i Pawel) czekalismy na reszte. Po chwili przyjechal Matys, a pozniej przemkneli Asia i Mlynarz. Pozegnalem sie i wrocilem do Gorlic, bo praca czeka.

Pozdrawiam Szalencow i zycze wszystkiego dobrego na trasie.

Popołudniu podczas wymieniania opon na teren odkrylem ze mam urwane 2 szprychy w tylnim kole. Wymienilem tylko przod i pojechalem po auto do Trzcinicy. Po drodze zadzwonilem do Kamila czy pomoze mi w tej ciezkiej sytuacji (umowilismy sie na 21 u niego) Mialem 1.5 godziny zeby dojechac do Trzcinicy na rowerze i samochodem wrocic do Szalowej. Narzucilem ostre tempo i w godzine bylem w Trzcinicy (29km). Potem caly czas gaz do dechy i jakos dojechalem do Kamila (21:06:):)). Zalozyl mi 2 nowe szprychy, wycentrowal kolko i do domu. Dzieki wielkie za calodobowy serwis:). Pozdro

Max.V. wykrecilem jadac za Mavic'iem z gorki w Dominikowicach, normalnie to wyciagam tam ok. 55km/h:).