Darmowe liczniki

Beskid Niski 2008

Wykres roczny blog rowerowy maciek320bike.bikestats.pl

Ostatnie poprawki

Sobota, 25 lipca 2009 | dodano: 25.07.2009 | Komentarze(1)
h km/h
MaxV: 0.00 km/h
Temp.: 20.0 *C
Rower: Salamandra

Wcozraj nie bylo czasu na nic, bo musialem jechac do Krakowa w celach naukowych (papiery na studia). Dopiero dzis zlozylem kolo, dokonalem wszystkich niezbednych regulacji i wytestowalem wszystko na trasie: dom-Statoil-park-dom. Zalozylem dwa uchwyty na bidony i skompletowalem sakwe z narzedziami. Rower jest chyba gotowy na jutrzejszy maraton, gorzej ze mna:). No nic zobaczymy jutro, moj pierwszy start w maratonie:). Trzymac kciuki.

Kategoria do 50km, sam

Anonimowy tchórz(i tak wiesz kto=P) | 06:34 niedziela, 26 lipca 2009 A nie mowiłam:) wiedziałam ze w koncu nie pojedziesz przetestować trasy:D całe szczescie że cie juz pare raz wyciągneam na przełecz Owczarską to przynajmniej ten fragment trasy znasz;P <joke> nic sie nie przejmuj , dobrze bedzie;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa emwog