Darmowe liczniki

Beskid Niski 2008

Wykres roczny blog rowerowy maciek320bike.bikestats.pl

Rzeszow dzien rugi - ostatni

Wtorek, 28 lipca 2009 | dodano: 28.07.2009 | Komentarze(0)
06:37 h 19.97 km/h
MaxV: 68.84 km/h
Temp.: 30.0 *C
Rower: Salamandra

Pobudka o 8, sniadanko i odjazd. Najpierw spotkalismy sie z moim kuzynem - Kuba - ktory przeprowadzil nas przez miasto. A wiec najpierw do rowerowego numer jeden - pierwszy i najlepszy. Domi od razu znalazla buty, ktore wczesniej wypatrzyla na necie. Pojechalismy do bankomatu po kase (oczywiscie byly male problemy, ale szybko je zazegnalismy:)) i powrot do sklepu po spdki. Buty Shimano WM60 i pedalki m540. Szybki montaz, jazda probna i do domu. Kuba odprowadzil nas sciezka rowerowa wzdluz Wisloka i przy glownej skierowal sie do domu, a my ta sama trasa co wczoraj pojechalismy do domu. W Jasle czekal na nas Bartek - a my na niego - i w trojke pojechalismy do Sitnicy - odwiezc Domi. Tam obiadek - sitnickie kotlety - chwile posiedzielismy i do Gorlic. Ustanowilismy z Bartkiem nowy rekord na trasie Sitnica-Gorlice - 33minuty. Bartke po drodze zgubil srubke od blokow w spd i nie mogl sie wypiac - ludzie nie wiedzieli o co chodzi. Tyle.

Hmm najlepszy miesiac pod wzgledem kilometrow w mojej karierze - jak narazie jest 1745,70km, ale do 2kkm juz nie dociagne.