Darmowe liczniki

Beskid Niski 2008

Wykres roczny blog rowerowy maciek320bike.bikestats.pl

DZIEN I - Mazury - Mega uderzenie

Poniedziałek, 3 sierpnia 2009 | dodano: 17.08.2009 | Komentarze(0)
09:30 h 21.10 km/h
MaxV: 61.95 km/h
Temp.: *C
Rower: Salamandra

Trasa: Sitnica-Turza-Ciezkowice-Gromnik-Tarnow-Podborze-Pacanow-Polaniec-Osiek-Sandomierz-Zawichost-Annopol

Hmmm pobudka, sniadanie i start. Kilka minut po 6 jestesmy juz na kolach - ja i moja towarzyszka, najlepsza, najwytrwalsza, najcierpliwsza i najladniejsza bikerka jaka znam - Domi. Poczatek bardzo mocny, do Tarnowa bez postoju i z niezla srednia. W Tarnowie drugie sniadanie na rynku, poszukiwanie sklepu rowerowego i jazda dalej. Kilka kilometrow dalej wpadlem na pomysl aby odwiedzic ciocie i wujka w Podborzu, i tak sie stalo. Po odpoczynku i posilku dajemy na Pacanow, postoj w Osieku (zakupy i szamanko), pozniej sesja zdjeciowa w Sandomierzu. Mimo poznej pory jedziemy dalej, bo Domi zazyczyla sobie 200km. W Zawichoscie jeszcze zakupy, a pozniej szukanie noclegu. Nad brzegiem Wisly za duzo komarow (uciekajac przed ich atakiem zgubilem okulary), dlatego ostanowilismy szukac szczescia u milych ludzi. Pierwszy dom i strzal w dziesiatke. Bardzo mila pani uzyczyla nam kawalek miejsca pod namiot, prysznic i wrzatek (na zupke), a wszystko to za "DZIEKUJE". Noc spokojna - osiedle policyjne, wiec moglismy spac spokojnie.

Bella i Edziu pomagali nam sie pakowac:) - pilnowali zeby worki nie odlecialy:) © maciek146

Postoj w Tarnowie... © maciek146

Woj. Swietokrzyskie i Wisla © maciek146

Pacanow - moze by tak krowy podkuc © maciek146

Osiek - Salamandra, Krossowna i kawalek Domi © maciek146

Tak jak widac © maciek146

Sandomierz © maciek146

Woj. Lubelskie i znowu Wisla © maciek146

Spalismy po drugiej stronie rzeki delikatnie na prawo od znaku.