Darmowe liczniki

Pieniny 2008

Beskid Niski 2008

Wykres roczny blog rowerowy maciek320bike.bikestats.pl

Krakowskie manewry - atak na kopiec

Środa, 2 grudnia 2009 | dodano: 02.12.2009 | Komentarze(6)
01:16 h 22.09 km/h
MaxV: 63.40 km/h
Temp.: 10.0 *C
Rower: Salamandra

Pierwsza mysl po zajeciach - rower. Wrocielm szybko do domu, przebralem w ciuszki i chcialem jeszcze poprawic przednia przerzutke. Poprawilem, ale jakos odskoczyla i rozwalilem srodkowy palec na zebatkach. Jeden z zebow wbil mi sie w polowie paznokcia, przerzutka docisnela i rozcielo mi palec (glebokosc - dl. zeba, dlugosc - od polowy paznokcia do konca palca). Bol okrutny, od razu pod kran i poszukiwanie wody utlenionej, plastrow. Niestety nie znalazlem nic, dlatego zrobilem prowizorke - wacik i tasma izolacyjna. Po jakis 30minutach moglem ruszac.
Najpierw do kiosku po baterie do lamki, potem Mogilska do ronda, Kopernika, Rynek, Wawel, most Debnicki, sciekza Tyniecka, most Zwierzyniecki, podjazd al. Jerzego Waszyngtona, kopiec Kosciuszki, zjazd ul. Malczewskiego, Wawel, Dietla, Grzegorzecka, Powst. Warszawskiego, Mogliska i Ugorek. Troche do dupy sie jechalo, bo zle mi bylo trzymac kierownice i hamowac tylnym, ale bywalo gorzej.

Niezly kawalek, ktory sluchalem wczoraj z Patrykiem:)

No i marzenie z tamtego roku spelnilo sie - rowno 8kkm:).

Kategoria do 50km, sam

Anonimowy tchórz(i tak wiesz kto=P) | 15:18 poniedziałek, 14 grudnia 2009 ciebie chyba pogieło... a jak ci sie jakies zakażenie z tego zrobi?
maciek320bike
| 15:23 czwartek, 3 grudnia 2009 Dzieki, ale 9 juz nie wykrece. Studia zjadaja mase czasu, no i przez ostatnie miesiace forma strasznie spadla. Pozdro
hose
| 00:11 czwartek, 3 grudnia 2009 co tam 8kilo km 9 spokojnie dasz rade zrobić do końca grudnia ;)
gratulacje

pozdrower
Szalony
| 20:30 środa, 2 grudnia 2009 Również gratuluję:) Ja próbuję 6kkm i na styk się powinienem zmieścić. Plany miałem niezbyt wysokie, bo tylko 5kkm...
maciek320bike
| 18:04 środa, 2 grudnia 2009 Dzieki. Mialo byc w tamtym roku, ale jest w tym>:):)
vanhelsing
| 17:56 środa, 2 grudnia 2009 Gratuluję 8 tysięcy :) Piękny wynik :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nychw