Darmowe liczniki

Beskid Niski 2008

Wykres roczny blog rowerowy maciek320bike.bikestats.pl

"Spokojna" petelka

Czwartek, 13 maja 2010 | dodano: 13.05.2010 | Komentarze(4)
02:07 h 29.82 km/h
MaxV: 72.44 km/h
Temp.: 17.0 *C
Rower: MONTANA

Po powrocie z krk (pks-em) zjadlem obiad i jazda z Bartkiem. Traska spokojna: Gorlice-Sekowa-Malastow-Magura-Gładyszow-Smerekowiec-Regietow-Skwirtne-Hanczowa-Uscie Gorlickie-Klimkowka-Łosie-Bielanka-Szymbark-Gorlice. Od poczatku bardzo mocno, na Magure rekord - 10min 30sek. - ostro pocisnelismy, potem spokojny zjazd do Gladyszowa, Smerekowiec i na Regietow. Droga taka sobie, ale od Regietowa bosko: super hopki i swietne zakrety - caly czas w okolicach 45km/h. W Skwirtnem w lewo za zoltym szalkiem rowerowym do Hanczowej - ostry podjazd i przerwa na banana. Nastepnie zjazd do Hanczowej i expresowo do Uscia, a potem szybkimi hopkami, wzdluz j. Klimkowka do Klimkowki, foto i zjazd. Na dole sztbka decyzja i ladujemy przez Łosie na Bielanke. W polowie podjazdu przerwa z mojego powodu - zaczelo szwankowac sciegno pod kolanem, ale udalo sie jakos wjechac i zjechac - osiagajac maxV. Na prostej za mostem maly sprincik, a potem juz glowna do Gorlic. Gdy podjechalem pod blok zaczelo padac:):). Na Kochanowskiego spotkalismy Dudka i spacerowym tempem odprowadzilsimy do domu.

Zdjecia Bartka
Zjazd z Magury

Droga na Regietow

I z Regietowa

Klimkowka

ekg

yeti
| 21:42 czwartek, 13 maja 2010 widziałem, też ostro. ale w porównaniu z tym to poza długością mniejsza średnia, mniej przewyższenia i łatwiejsze podjazdy.
bartek9007
| 21:12 czwartek, 13 maja 2010 dokladnie to samo - gdzie tam plasko bylo ;)
byl skret na zdynie owszem.
srednia? zobacz ostatnia 120 ;)
yeti
| 21:05 czwartek, 13 maja 2010 ciekawe gdzie ta trasa jest pół płaska... ;)
jak jest powyżej 100m/10km to górska jak się patrzy.
oj szybko, dobrze że nie pojechałem ;)
fatalne dziury pomiędzy gładyszowem a smerekowcem można objechać przez zdynię ług - zamiast w gładyszowie skręcasz w następny asfalt w prawo (jakieś 2km dalej, już w zdyni) i wyjeżdżasz w smerekowcu na krzyżówce - asfalt bardzo dobry.
jestem pod wrażeniem średniej :)
pzdr
bartek9007
| 20:47 czwartek, 13 maja 2010 Sporo górek było, a z deszczem trafiliśmy idealnie ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sukce