Darmowe liczniki

Beskid Niski 2008

Wykres roczny blog rowerowy maciek320bike.bikestats.pl

Gorlicka "Czworka" wkracza do akcji

Sobota, 15 maja 2010 | dodano: 15.05.2010 | Komentarze(4)
05:45 h 23.97 km/h
MaxV: 74.55 km/h
Temp.: 16.0 *C
Rower: MONTANA

Wyjazd znowu zorganizowany przez Bartka, ale tym razem udalo sie zwerbowac Kinge i Dudka. Start planowany na 6:10 od Dudka, startujemy 6:30. Od poczatku jakos tak ciezko - chyba przez zimno. Magure zdobywamy dzis spokojnie - 12min.-potem juz pelen luz do granicy. W Koniecznej spotykamy Gorlicka grupe PTTK, kilka wpolnych fot, chwila rozmowy i jazda przez Slowacje. Na poczatku wyciagamy z Dudkiem ladne 74,5km/h, potem juz caly czas wysokie tempo az do Bardejova - najnizej polozonego na naszej trasie. Tam dluzszy postoj na rynku: foty, papu itd. Nastepnie kierunek na Poprad, za Tarnava w prawo i ponad 7km podjazd do granicy w Muszynce. Poszlo calkiem sprawnie. Na gorze popas na kamiennej skarpie i zjazd do Tylicza. Stan Polskich drog bez komentarza. Z Tylicza znowu podjazd, niby plasko, ale caly czas pod gore. W Mochnaczce male zakupy, a potem juz raz dwa na Krzyzowke. Zjazd do Berestu jak zwykle super, Dudek pokazal jak sie powinno wchodzic w zakrety, ale my nie bylismy gorsi. Od Berestu caly czas pow. 30km/h do Grybowa i znowu w gore - jak zwykle na koniec Ropska. Chlopaki robia popas na siwatlach w Grybowie, a ja z Kinga spokojnie wtaczamy sie na szczyt, na ktorym po przyjezdzie chlopakow robimy dluzsza przerwe. Po zabawie Bartka spd-ami w "gownie" zjezdzamy do Ropy i potem juz caly czas pod wiatr do Gorlic. Szybkie pozegnanie pod blokiem Bartka i do domu.
Po szybkim obiadku skoczylem jeszcze na dzialke.

Mimo nieprzyjemnego wiatru i zimna (przynajmniej nie padalo) wyjazd bardzo przyjemny. Dzieki wszystkim.

Zdjecia Bartka
Podjazd na Magure

Pij mleko

Testy aerodynamiczne

PTTK

Wlot do Bardejova - na zjdeciu 3 osoby:)

Na ryneczku w Bardejovie

Peleton

Z Kinga na podjezdzie pod granice