Darmowe liczniki

Beskid Niski 2008

Wykres roczny blog rowerowy maciek320bike.bikestats.pl

dzien 3

Czwartek, 4 sierpnia 2011 | dodano: 20.08.2011 | Komentarze(0)
07:05 h 20.71 km/h
MaxV: 54.75 km/h
Temp.: 30.0 *C
Rower: Kostka

Ocena noclegu: 3,5

O 5 rano budzi mnie koncert: deszcz i chrapanie Kubickiego. Na deszcz nic nie poradze, ale Kubicki dostanie potrojna dawke wapna i wit. C na katar:). O 6.02 wstaje Bartek; pakowanie, sniadanie, suszenie i odjazd.
Deszcz przestaje padac, ale jest dosc chłodno, wiec poczatek w kurtkach. W "Beretach" próbujemy umyc naczynia na stacji, ale obsluga zabrania:
"no wasser, no".
Do granicy wegiersko-rumunskiej nie dzieje sie nic ciekawego - plaskie, dlugie, nudne i meczace proste, do tego wiatr w twarz i spory ruch. Na granicy szybka kontrola i jestesmy w Rumunii. Poczatek niestety niezbyt mily, bo jestesmy glodni, a sklepow brak. Po ponad 10km jazdy dwupasmowka docieramy do Kauflandu - zakupy i obfite drugie sniadanie. Odzywieni ruszamy dalej - obwodnica. Objezdzamy Oradee i kierujemy sie na Deve. Tu zaczyna sie jazda. Na poczatku hopki, a potem podjazdy. Na pierwszy zostaje w tyle, bo bylem przekonany ze bedzie krotki, a bylo ok. 6km i to stromo. Po wegierskich plaskich to bardzo przyjemna odmiana, odzylismy z Bartkiem i moglismy sie cieszyc pieknymi widokami. Zjazd rownie dlugi i dosc szybki. Po kilku kilku km (na 108km) robimy odpoczynek w poblizu obskurnej stacji, ale z dobra woda. Ruszamy dalej - kolejny podjazd ok. 2km - zjazd bardzo przyjemny. W Sambacie przy 30km/h wypada mi butelka z woda (2 litry) - wode uratowalismy, ale butelka nie przezyla:). Za Baius znowu plaskie proste, ale widoki motywuja do jazdy. W Petrilani po krotkich poszukiwania (bylo troche blota) rozbijamy namiot. Na kolacje spaghetti, potem kapiel w rzece i do spania.