Darmowe liczniki

Beskid Niski 2008

Wykres roczny blog rowerowy maciek320bike.bikestats.pl

dzien 4

Piątek, 5 sierpnia 2011 | dodano: 20.08.2011 | Komentarze(0)
07:31 h 18.28 km/h
MaxV: 54.75 km/h
Temp.: 27.0 *C
Rower: Kostka

Ocena noclegu: 5

Pobudka standardowo przed 6. Słonce wstaje i suszy namiot. Powoli sie zbieramy, troche zaspani, bo zasnelismy dopiero po 12 (brak zmeczenia).

Poczatek jazdy dosc ciezki - delikatnie, ale dlugo pod gore i do tego pod wiatr. Kilka mijanek, piekne widoki i podjazd - ok.5 km pod gore z przystankiem na uzupelnienie wody. Zjazd gdyby nie dziury bylby cudowny - ponad 9km telepania z predkoscia ok 40km/h. Za Varfurke kolejny podjazd - ok.10%, ale jakos sie wtaczam. Na gorze II sniadanie, potem zjazd, plaskie, podjazd i znowu plaskie. Za Brad robimy obiad nad rzeczka. Po posilku kolejny podjazd z serpentynami, szybki zjazd i lekko w dol az do Devy. Przejezdzamy przez zadbane centrum i do Hunedoary. Droga mokra, troche pokropilo, ale dojechalismy. Miasto nie zachwyca, ale zamek robi wrazenie. Zwiedzamy za darmo, bo kasa juz nieczynna, ale ochroniarz pozwolil. Po wyjsciu z zamku zaczyna lać i w strugach deszczu opuszczamy Hunedoare przez (jak to nazwal Kubicki) "dzielnice burdeli". Na szczescie po chwili przestaje padac i po kilku hopkach (na jednej uzupelniamy zapas wody w zrodelku) rozbijamy sie na lace na szczycie wzgorza. Piekne widoki, szybkie mycie, kolacja i spac.